جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
کارت wise
کجا می توانم از کارت Wise (وایز) استفاده کنم؟ (2023)

مقدمه کارت Wise خود را در اکثر جاهایی که کارتهای دبیت قابل قبول هستند، می‌توانید استفاده کنید. اما اگر قصد دارید که به خارج از کشور سفر کنید، لیست زیر را بررسی کنید تا ببینید که در کدام کشورها نمی‌توانید از آن استفاده کنید. کارت Wise شما در کشورهای زیر کار نخواهد کرد: افغانستان، […]

مقدمه

کارت Wise خود را در اکثر جاهایی که کارتهای دبیت قابل قبول هستند، می‌توانید استفاده کنید.

اما اگر قصد دارید که به خارج از کشور سفر کنید، لیست زیر را بررسی کنید تا ببینید که در کدام کشورها نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

 

کارت Wise

کارت Wise شما در کشورهای زیر کار نخواهد کرد:

افغانستان، بلاروس، بوروندی، جمهوری افریقای مرکزی، چاد، کنگو و جمهوری دموکراتیک کنگو، کوبا، اریتره، عراق، لیبی، میانمار، کره شمالی، روسیه، سومالی، سودان و جمهوری خلقی سودان، سوریه، ونزوئلا، و یمن.

 

اگر کارت شما در ایالات متحده صادر شده باشد و شما مشتری حقیقی هستید، در کشورهای زیر هم کار نخواهد کرد:

افغانستان، بلاروس، بولیویا، بوروندی، کامبوج، جمهوری افریقای مرکزی، چاد، کنگو و جمهوری دموکراتیک کنگو، ساحل عاج، کوبا، کره شمالی، اریتره، اتیوپی، عراق، کنیا، لبنان، لیبی، میانمار، نپال، نیجر، نیجریه، پاکستان، پاراگوئه، سائوتومه و پرینسیپ، سومالی، جمهوری خلقی سودان، سریلانکا، سودان، سوریه، تاجیکستان، تانزانیا، ترکمنستان، اوگاندا، ونزوئلا، ویتنام، یمن.

 

اگر کارت Wise شما در ایالات متحده صادر شده باشد و شما مشتری تجاری هستید، در کشورهای زیر هم کار نخواهد کرد:

آلبانی، بلاروس، بوسنی و هرزگوین، بوروندی، جمهوری افریقای مرکزی، کوبا، جمهوری دموکراتیک کنگو، عراق، کوسووو، لبنان، لیبی، مونته‌نگرو، موزامبیک، میانمار، نیجریه، نیکاراگوئه، مقدونیه شمالی، پاکستان، روسیه، صربستان، سومالی، جمهوری خلقی سودان، سوریه، تانزانیا، ترکیه، اوکراین، ونزوئلا، یمن، و زیمبابوه.

اگر کارت شما در اندونزی صادر شده باشد، در کشورهای زیر کار نخواهد کرد:

افغانستان، بوروندی، جمهوری افریقای مرکزی، چاد، کنگو و جمهوری دموکراتیک کنگو، کوبا، اریتره، اندونزی (پرداخت‌های داخلی)،عراق، لیبی، کره شمالی، روسیه، سومالی، سودان و جمهوری خلقی سودان، سوریه، ونزوئلا، و یمن.

 

 🔹اگر کارت Wise شما در مالزی صادر شده باشد، در اسرائیل یا برای خرید به واحد پول اسرائیلی (ILS) کار نخواهد کرد.

پرداخت های آنلاین

می توانید از کارت Wise خود برای پرداخت آنلاین نیز استفاده کنید.

 

 برای برخی از پرداخت‌های آنلاین، از شما خواسته می‌شود که پرداخت را از برنامه Wise خود یا با استفاده از یک کد ارسال شده از طریق پیامک یا تماس تأیید کنید.

 

این پرداخت آنلاین  3D Secure (3DS) نامیده می شود و یک سطح امنیتی اضافی است که برخی وب سایت ها درخواست می کنند. پس از تأیید، پرداخت شما به طور معمول انجام می شود.

 

در حال حاضر، ما از پرداخت های 3DS  برای کارت های صادر شده در ایالات متحده پشتیبانی نمی کنیم.

 

🔹برخی از وب سایت ها فقط کارت های Wise صادر شده محلی را می پذیرند. بنابراین اگر پرداخت آنلاین شما رد شد، ممکن است به همین دلیل باشد.

🔥 دنیای اکانت مفتخر به افتتاح حساب Wise برای شما عزیزان میباشد تا با داشتن حساب wise به راحتی از هر نقطه ای به هر بانکی پول انتقال دهید.

 

🔵 برای افتتاح حساب وایز اینجا کلیک کنید.

🟣 برای آموزش حساب وایز اینجا کلیک کنید.

بعضی از خدمات ما

محصولات پیشنهادی 

پرفروش ترین ها

مطالب

دیدگاهتان را بنویسید