جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

وریفای و نقد درآمد Great Catalog

Great Catalog یک پلتفرم آنلاین است که در آن خالقان و طراحان می‌توانند محصولات دیجیتال خود مانند گرافیک، قالب، مدل‌های سه‌بعدی و دیگر دارایی‌های خلاقانه را به نمایش گذاشته و بفروشند.

29.990.000 ریال

واحد قیمت تمامی خدمات وبسایت، ریال ایران است.

به ما اعتماد کنید

لوگو درگاه بانک سامان

توضیحات

Great Catalog چیست؟

Great Catalog یک پلتفرم آنلاین است که در آن خالقان و طراحان می‌توانند محصولات دیجیتال خود مانند گرافیک، قالب، مدل‌های سه‌بعدی و دیگر دارایی‌های خلاقانه را به نمایش گذاشته و بفروشند. این پلتفرم به‌عنوان یک بازارچه برای خریداران و فروشندگان عمل می‌کند تا در معاملات مربوط به کالاهای دیجیتال مشارکت کنند.

Great Catalog

ویژگی‌های کلیدی:

🔵 پلتفرم بازارچه: به فروشندگان اجازه می‌دهد تا محصولات دیجیتال خود را فهرست کنند و به خریداران اجازه می‌دهد آن‌ها را خریداری کنند.

🟢 تنوع محصولات دیجیتال: از طیف گسترده‌ای از کالاهای دیجیتال از جمله گرافیک، قالب و مدل‌های سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند.

🔵 رابط کاربری آسان: برای سهولت استفاده با ناوبری ساده و ابزارهایی برای مدیریت محصولات و فروش طراحی شده است.

🟢 تراکنش‌های امن: پردازش پرداخت ایمن و امن را برای هر دو فروشنده و خریدار تضمین می‌کند.

چه کسانی از Great Catalog استفاده می‌کنند؟

🔵 خالقان و طراحان دیجیتال: برای فروش محصولات دیجیتال خود.

🔴 مشاغل و افراد: برای خرید دارایی‌های دیجیتال برای پروژه‌های مختلف.

🔵 فریلنسرها و آژانس‌ها: به دنبال محصولات دیجیتال آماده برای بهبود کار خود.

چگونه می‌توان پول کسب کرد؟

شما می‌توانید با ایجاد و فهرست‌بندی محصولات دیجیتال خود برای فروش، در Great Catalog درآمد کسب کنید. هنگامی که یک خریدار محصول شما را خریداری می‌کند، مبلغ پس از کسر هرگونه کارمزد قابل اعمال، به حساب شما واریز می‌شود.

چگونه می‌توان پول را برداشت کرد؟

برداشت سود حاصل از فروش در Payoneer انجام می شود. زمان پردازش درخواست برداشت حداکثر 10 روز کاری است. حداقل مبلغ برداشت 20 یورو است

کمیسیون و هزینه‌ها:

Great Catalog معمولاً برای هر فروش انجام شده از طریق پلتفرم، کمیسیونی دریافت می‌کند. درصد این کمیسیون و هرگونه هزینه اضافی ممکن است براساس سیاست‌های پلتفرم متفاوت باشد، بنابراین بررسی شرایط و ضوابط ارائه شده توسط Great Catalog ضروری است.

🔰 به طور خلاصه، Great Catalog یک پلتفرم آنلاین است که به خالقان و طراحان اجازه می‌دهد تا محصولات دیجیتال خود را به فروش برسانند و به خریداران امکان می‌دهد تا به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

🟠 اگر شما یک خالق محتوا یا طراح یا هنرمند در ایران هستید و از این پلتفرم استفاده می‌کنید، حتماً با محدودیت‌های پرداختی این سایت آشنا هستید. به دلیل تحریم‌ها، امکان برداشت مستقیم درآمد از این وبسایت برای کاربران ایرانی وجود ندارد و این موضوع می‌تواند مانعی بزرگ برای کسب درآمد شما باشد.
🔥 اما جای نگرانی نیست ما (سایت دنیای اکانت )  به شما کمک می کنیم تا درآمد خود را بدون دردسر و با امنیت کامل به ریال تبدیل کنید. کافی است پلن مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن درآمد شما را به حساب بانکی‌تان واریز کنیم. این‌گونه می‌توانید بدون دغدغه به خلق محتوای خود ادامه دهید و از حمایت‌های مالی طرفدارانتان بهره‌مند شوید.
⚠️ در صورت داشتن هرگونه سوال با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید یا زیر همین پست کامنت بگذارید.

توضیحات تکمیلی

پلن

اتصال حساب بانکی اختصاصی + تحویل مدارک

نقد و بررسی‌ها

There are no reviews yet

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “وریفای و نقد درآمد Great Catalog”